Bizi arayabilirsiniz 0312 419 92 00

AMASYA-TOKAT-ZİLE TURU

1. GÜN: ANKARA – AMASYA – TOKAT Sabah saat 07.00’de tarafınızca belirtilen yerden hareket. Katılımcı dostlarımızı ara duraklardan alarak araç içi kahvaltılık sandviç ve sıcak soğuk ikramlarla yola çıkıyoruz .İlk durağımız Amasya. Yol güzergahımızda Helenistik dönemde yapılan Ferhat su kanalını ve yeni yapılan görselliği ön plana çıkarılmış geçmişteki aşkları ile ünlülerin bulunduğu bölümlerden oluşan Aşıklar  müzesini geziyor ve Amasya'ya gelerek öğle yemeğimizi yöresel menü ile yiyoruz. Şehir turu kapsamında Arkeoloji ve Mumya müzesi, II.beyazid camisi, yeni açılan 3D şehir müzesi, Panoramik Kaya kral mezarları, Hazeranlar konağı, Bimarhane ve Tıp müzesini gezdikten sonra Tokat'a hareket ederek Tokat şehir turu kapsamında; panoramik Tokat kalesi, müze, Taşhan gezileri ve Sulu sokak, Ulu cami, Bakırcılar, Yazmacılar ve Kuyumcular sokağını gezdikten sonra Bey sokağına gidip eski Tokat evlerini ve Saat kulesini görüp, müze haline getirilen Latifoğlu konağını gezdikten sonra otelimize geliyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. GRAND ALİN OTEL – TOKAT VB.

2. GÜN: BALLICA MAĞARASI - ZİLE- ANKARA Otelde alınacak açık büfe kahvaltı sonrası otelimizden ayrılıyoruz. Ülkemizin en önemli doğal değerlerinden kireç taşı oluşumlu ve dışarıdaki hava kalitesinden 4 kat daha fazla oksijene sahip olan Ballıca Mağarasını geziyoruz. Tamamen steril ve polensiz ortamda cüce yarasaların yaşadığı bu mağara; Suların getirdiği minerallere göre oluşan değişik renklerdeki sarkıt ve dikitlerin farklılığını görünce anlayacaksınız. Sonrasında Pazar ilçesine hareket edip Mahperi Hatun Kervansarayı 'nı gördükten sonra Roma İmparatoru Julius Sezar'ın ''Veni Vidi Vici (Geldim Gördüm Yendim)'' dediği Zile'de gezimize başlıyoruz. İlk gideceğimiz nokta Hulusi’nin köyü olacak:-)  üzüm bağlarına dalıp gerekeni yapıyoruz. Akabinde Zile Kalesi ziyaretimiz sonrasında ile Zile Kalesi, Zile şehir merkezinde panoromik tur ve alışveriş molası (Zile beyaz pekmez, yaprak sarma) sonrası Ankara ya hareket. Molalar sonrası Ankara ya varış.

ÜCRETE DÂHİL HİZMETLER

• Konforlu –D2 Belgeli Özel tur araçları ile ulaşım.
  • 1 Gece konaklama
  • 2 Sabah kahvaltısı.
  • 1 Akşam yemeği
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • Seyahat güvence poliçesi

EKSTRA HİZMETLER

• Müze ve ören yeri giriş ücretleri